środa, 17 kwietnia 2013

UWAGA !!!!!

Cześć Wam ! :)

z racji tego, że stuknęło mi 20 tysięcy wyświetleń  postanowiłam Wam coś zaproponować.
 A więc- mam pewien pomysł na konkurs ? Powiedzmy, że będzie to konkurs :) 
Do rzeczy. Jeśli spodoba Wam się ta propozycja napiszcie w komentarzu, 

dobra już zaczynam mianowicie :
koncepcja jest taka abyście wysłały na mojego maila dalsze propozycje losów moich bohaterów czyli krótki opis jak miałoby dalej wyglądać moje opowiadanie. 
Najlepsze 2 propozycję nagrodzę w ten sposób, że będą mogły napisać po jednym rozdziale, który zostanie opublikowany, co wy na to ? Piszcie komentarze, a pod następnym rozdziałem pojawią się szczegóły ( co, jak, gdzie, kiedy, do kiedy )  jeśli wam się to spodoba i będą chętne :)


CO WY NA TO ?!

4 komentarze:

  1. Mnie się podoba, ale gdybym miała brać udział to rozdział byłby krótki jak nie wiem co ;D

    Tak ogólnie skoro już piszę ten komentarz...
    TO ZAPRASZAM DO MNIE :D
    http://me-and-my-volleyball-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę ze to dobry pomysl i fajne rozmaicenie dla bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję liczby wyświetleń:) Czyli masz wielu zwolenników :)
    Kochana, wybacz mi ale pomysł masz fajny, jednak nie mogę wziąć udziału w tej zabawie bo nie mam czasu na ewentualne pisanie :) U siebie ledwo wyrabiam raz na tydzień. Przepraszam, mam nadzieję, że nie będziesz się gniewać ;*
    Tymczasem, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki bardzo :* :) jeśli zechciałabyś to zawsze spokojnie mogłabym poczekać mi się tam nie spieszy, ale rozumiem rozumiem choć zastanów się jeszcze :)) No co ty nie gniewam się, sama wiem ile czasu to pochłania ;))

      Usuń